JSYK Roadtrip Downunder 2017

De laatste dagen in Australië

Aan al het goeds komt een end. Helaas is morgen onze laatste dag in Australië en vliegen we vanaf Perth weer terug naar Dubai, waar we nog twee nachten blijven.

De afgelopen dagen hebben we ons, ondanks harde wind en af en toe een flinke regenbui, prima vermaakt.

Zo zijn we in Fremantle o.a. naar de “Fremantle Markets” geweest, dat is een markthal uit 1897, waar meer dan 150 kraampjes staan en waar je van alles kan kopen. Hier hebben we nog wat souvenirs gekocht en Yoran blij gemaakt met een voetbalshirt van Perth Glory FC. Ook hebben we in Fremantle een bijzonder interessante tour gedaan in de “Fremantle Prison.” Deze gevangenis is van 1850 tot 1991 in bedrijf geweest. We hadden een hele leuke gids, die een goed beeld creëerde over hoe het leven destijds in de gevangenis was. Na de tour zijn we nog naar de bekende “Cappuccino Strip” gegaan. Hier hebben we uiteraard de cappuccino (en warme chocomelk) geproefd. Erg lekker!

Zondag zijn we bij Peter, Wilma, Nakya en Kyan op bezoek geweest. Daar hebben we een hele gezellige dag met elkaar gehad. Eerst eventjes bij gekletst en daarna met de kinderen naar “Rebound” geweest, dat is een grote hal met allemaal trampolines. Voor de kinderen natuurlijk helemaal super! Na al dat gespring zijn we nog met z’n allen naar “Serpentine Falls” gereden, waar we tussen de buien door nog even hebben gewandeld. ’s Avonds mochten de kinderen hun eigen pizza maken en zijn we na de koffie weer terug naar het appartement gegaan. De dag vloog voorbij. Kai vroeg in de auto al wanneer we weer zouden gaan. Wie weet…over 4 jaar weer ??

Gisteren zijn we naar “AQWA” geweest, dat is het grootste aquarium van Western Australië en hebben we in een grote onderwatertunnel allerlei haaien, vissen en roggen van dichtbij gezien.

Vandaag zijn we naar Mandurah gereden, een uurtje van Perth af. Hier waren we in 2014 ook geweest. Erg leuk dat de jongens allebei nog dingen herkenden van deze plaatst. Vergeleken met de vorige keer was het nu wel veel rustiger en een stuk kouder.

Morgen hebben we nog een hele dag in Perth, want we hoeven pas om 22:20 uur te vliegen. Waarschijnlijk gaan we nog naar Kings Park in Perth en daarna zien we wel hoe de dag gaat lopen. Voor nu “see you later!”

ADA GERARD SAS

Hey hey geniet nog lekker in Perth en de de daagjes in Dubai en alvast hele goede veilige terugreis met een mooie koffer vol mooie liefdevolle dietbste herinneringen van jullie zo mooie reis. Thnx dat wij ook beetje mochten meegenieten van jullie reis.. win hebben ervan genoten ?

Rianne

Hoi,
Jullie hebben echt een hoop leuks gedaan zeg! Helaas idd aan al het goede komt een eind, jeetje yoran en kai moeten maandag gewoon weer naar school... Balen zeg! Nog een fijne dag en een goede terugreis naar dubai en dan natuurlijk terug naar huis! Xxx

Monique

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Helaas vliegt de tijd dan altijd:(
Een hele goede terug reis gewenst.

Liefs, Monique&Alex

Nel

Bijna het einde van jullie prachtige reis. Je hebt jezelf weer overtroffen met de verhalen Sabrina, ik zag het allemaal voor me als ik naar de foto's keek. Dat wordt dus flink sparen om over 4 jaar terug te gaan. Nog een fijne laatste dag en een goede vlucht naar Dubai. XXX